Her finner du kurs på psykisk helse-feltet

Med covid-restriksjonene som et stadig fjernere minne, er det kanskje på tide å friske opp kunnskapene med et kurs? Helsebiblioteket har samlet oversikter over kurs som kan være aktuelle for folk som arbeider innen psykisk-helse-feltet.

Her finner du kurs på psykisk helse-feltet
Den store salen var nesten full under Schizofrenidagene 2022 i Stavanger. Over 1200 deltakere hadde funnet veien dit. Foto: Runar Eggen
Publisert 22. november 2022 | Sist oppdatert 22. november 2022

Slik kommer du til listen: Gå til Sykdom og behandling > Psykisk helse. Der finner du Kurs i en liste som strekker seg over noen sider.

Helsebiblioteket lenker ikke til enkeltkurs, men til kursoversikter, blant annet fra: Psykiatrisk forening, Psykologforeningen, Psykologisk.no og Kompetansebroen. I oversikten finner du kurs i alt fra arbeid med psykisk utviklingshemmede  til medisinsk koding. Noen av kursene er gratis e-læringskurs.

Vet du om kursoversikter som vi ikke har fått med i samlingen, så send gjerne en e-post til nettredaktøren.